9de stage dag

22-05-2023
  • Bon Bini tur hende


Maandag 22-05-2023 na dit verlengd weekend er terug invliegen. ik begin mijn dag om 8u30. Ik startte aan mijn verslag van het weekend.

vandaag staat er op de planning. De vragen voorbereiden voor Felecita voor morgen. Want dan hebben we een interview met haar. 

Ook moeten we de studenten nog laten weten dat we deze donderdag de Booksale hebben.

Samen met Leonie heb ik mijn stage evaluatie overlopen, ik ben zeer tevreden met mijn evaluatie.


om 13u00 had ik pauze tot 14u00.


In de namiddag heb ik dan samen met Jennyfer de IT mannen gaan zoeken maar ze waren bezig. we wouden graag een camera om Felecita te filmen om daarna alles correct te kunnen uittypen.

Daarna heb ik Kenya haar taakje over gepakt! het promoten van de Booksale die aanstaande donderdag plaats ga vinden op de ua.

tenslotte ben ik begonnen aan de literatuurlijst.

mijn stage dag eindigd om 17u00.

Ayo!


binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin