8ste stage dag

17-05-2023
  • Bon Bini tur hende

Woensdag 17-05-2023 Mijn dag begon om 8u30. Ik ben als eerst gestart om mijn stage blog in orde te maken omdat gisteren mijn foto niet wou Uploaden. 

Daarna hebben een poster gekozen voor de promotie van de Booksale, want die is volgende week 25-05-2023 zo dat we die kunnen promoten. Daarna heb ik wat collages gemaakt van gisteren toen we in het Archief waren zodat de UA dat op u Sociaal media kan zetten. ik heb er in totaal 8 gemaakt zo dat ze kunnen kiezen. 

vervolgens hebben we even gepraat over het Interview die we gaan doen met Felecita over het 35 jaar bestaan van de UA. we wouden ze graag ook opnemen om daarna te kunnen luisteren wat ze precies had gezegd. we besproken ook wie de vragen gaan stellen, het interview gaat in het Papiaments zijn dus ik ga de vragen niet stellen.

We gaan ook nog aan de marketing werken. Jennyfer is juist een filmpje aan het maken van de library over het promoten voor het nieuwe schooljaar 2023-2024. nu zijn we een tekst aan het schrijven om de voice-over te doen. We gaan het filmpje bewerken in CapCut en op sturen naar de afdeling marketing zo dat zei die op de sociaal media kunnen zetten.

De bibliotheek gaat ook zijn TikTok account maken. Zo dat ze zelf hun TikTok's kunnen posten.

Ik heb de opdracht gekregen van Leonie om een kleine introductie te schrijven zo dat ze het kunnen posten op de sociaal media pagina's. ik moet ook een mooie foto van mezelf zoeken ( dat wordt nog een uitdaging) 

om 13u00 tot 14u00 heb ik pauze.

Deze namiddag hebben we nog een foto gemaakt van mij voor de introductie voor de sociaal media. Leonie heeft het al op Facebook geplaats en Kenya gaat het op Instagram zetten. Ik heb de ook de de post op mijn sociaal media gedeeld. zie foto's. deze foto hebben we in onze bibliotheek getrokken. 

Daarna heb ik samen met Leonie de prijslijst van de boeken nagekeken en veranderd. Jennyfer was boeken aan het plastificeren dus ben ik gaan kijken hoe ze dat doet.

Tenslotte heb ik de boeken is bekeken die we al hebben verzameld voor de expo. Ook al ken ik niet veel van boeken vind ik het interessant om ze te bekijken wat ze hier zoal de afgelopen 35 jaar hebben veranderd.


om 17u00 is mijn stage voorbij en ik heb verlengd weekend dus Donderdag, vrijdag heb ik ook vrij. 


Ayo!


binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin