7de stage dag

16-05-2023
  • Bon Bini tur hende

Dinsdag 16-05-2023 mijn dag begint om 8u30. deze voor middag gaan we naar het Nationaal Archief en daarna ga ik nog het laatste stukje van de Presentie volgen over kindermishandeling. 

We gaan naar het nationaal Archief om informatie te vinden voor de expo van het 35 jaren bestaan van de UA. ik ben hele benieuwd! 

we kwamen aan en we kregen een presentatie over hoe de oude handschriften worden gedigitaliseerd. dat was heel interessant. daarna kregen we een presentatie over wat het nationaal archief eigenlijk doet. de oude Artikelen, stripten, tijdschriften zij houden die bij en ze digitaliseren die. heel interessant. daar na kregen we een rondleiding. de vrouw sprak Papiamento dus ik verstond het eigenlijk niet maar Jennyfer vertaalde het voor mij maar aan de hand van gebaren en de illustratie kon ik het verhaaltje aan één plakken.

Daarna ben ik nog even mee gaan volgen naar de prestatie over kindermishandeling. ik was te laat maar ik heb nog het debat kunnen meevolgen en dat was best interessant achter af kregen we een drankje en koekje.

dan ben ik begonnen met de literatuurlijst te bekijken. 

om 13u00 heb ik pauze tot 14u00.

In de namiddag heb  ik de literatuurlijst verder afgewerkt. ik was een beetje in de war omdat de studie hier heel anders noemen dus heb ik de Faculteit FEF ( facultait voor accounting, finance and marketing) af gewerkt.

daarna heb ik nog Samen met Kenya een poster gemaakt om onze Booksale te promoten op 25-05.

om 17 uur heb ik gedaan met stage

Ayo!

binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin