6de stage dag

15-05-2023
  • Bon Bini tur hende

Maandag 15-05-2023 mijn dag begon om 8u30. We hebben een nieuwe TikTok besproken wat we wilde doen om de bookstore te promoten. Jennyfer Legde me uit hoe ze een nieuwe Libraryship aanmaken. Ze gaan als eerst alles nakijken en dan de nieuwe nummer zoeken, als ze een nieuwe nummer hebben gevonden kijken ze na of de nummer zeker niet in gebruik is. Daarna voegen ze de naam toe aan de nummer en zoeken ze de juiste membership kaart, alle gegevens in vullen zodat het zeker klopt. 

Jennyfer heeft me ook uitgelegd hoe je een boek moet verlengen. de student stuurt een mailtje dat hij zijn boek wilt verlengen, aan de hand van de naam van de student kunnen ze het verlengen hoe lang hij het nog extra wil.

Vervolgens hebben we al een beetje opgenomen voor de tiktok, die boekenkast hebben we gefilmd en al een beetje proberen bewerken. Mijn stagementor Leonie heeft het goed gekeurd.

We hebben ook al besproken want we morgen gaan doen. We gaan Naar de national Archive, zodat we ons onderzoek verder kunnen zetten voor de expo. Jennyfer ging een afspraak maken voor morgen van 9u00 tot 10u00. We hebben een paar boeken die we zeker moeten bekijken om ons onderzoek verder te zetten.

Jennyfer was haar CV aan het maken dus heb ik haar geholpen aan de hand van mijn CV te laten zien en wat tips mee te geven die ik zelf heb geleerd in de klas. Haar CV is nu meer gestructureerd, overzichtelijker, rustig maar opvallend.

Om 13u00 had ik pauze tot 14u00.

In de namiddag hebben we gewerkt aan de bookstore promotie. Ik heb een paar vragen voorbereid voor het Erasmus+ filmpje dat we moeten maken.  Later bespreek ik dat met mijn mede leerlingen die mee zijn in Aruba. Misschien kunnen we iets samen maken.

Ik krijg ook toegang tot hun platform om mee te werken aan de literatuurlijst. Zo kan ik hun helpen verder werken aan de booksale. Zo zijn de 

om 17u00 was mijn stage afgelopen.

Ayo!


binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin