13de stage dag

26-05-2023
  • Bon Bini tur hende
Vrijdag 26-05-2023, mijn stage begon om 08u30. Vandaag is mijn laatste stage dag :( 

Vandaag gaan we aan de pakbonnen werken en het controleren van boeken van de bookstore.

Jennyfer heeft de pakbonnen gemaakt en ik heb ze gecontroleerd via Excel. De pakbonnen heb ik genummerd aan de hand van de ordernummer. Tussen door heb ik de postkaarten verstuurd naar 3 verschillende leerkrachten voor mijn GP opdracht.

We gaan nog samen met ons 3 ( Sherry, Jennyfer en ik ) de hele bestelling nakijken, van e-mailtjes, boeken, boekpakketen, verkooporders, pakbonnen tot de facturen. 

Om 13uur heb ik pauze tot 14 uur. We gaan lekker lunchen met onze stage mentoren. :) We gaan lunchen bij Olive garden.

In de namiddag gingen we verder met het controleren van de boeken en de bestellingen.

Zo vloog onze namiddag en voor da ik het wist was het bijna 17 uur. 

We namen afscheid van elkaar ik heb een super leuk cadeautje gekregen een beker van de UA. 

Ik heb een traantje gelaten, ik ga de collega's van de bibliotheek heel hard missen. Hopelijk zie ik ze heel snel terug.

Ayo!



binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin