12de stage dag

25-05-2023
  • Bon Bini tur hende

Donderdag 25-05-2023 mijn stage begon om 8u30. Ik begon met mijn stage verslag af te maken en dan om 9u00 gingen we het lokaal klaar zetten voor de boeken verkoop. Onze Booksale gaat om 9u00 open en duurt tot 14u00.

We hebben als eerst de boeken klaar gelegd in het lokaal die we hadden gereserveerd.

Daarna hebben we de boeken per faculteit gelegd zodat het makkelijk is voor de studenten de boeken te vinden. In de voormiddag hebben we rond de 16-17 boeken verkocht. Sherry heeft me laten zien hoe ze de facturen maken.

voor de middag hadden ik ook evaluatie die super goed was. ben heel blij met mijn stage plaats en de puntjes die ik heb gekregen.

Om 13u00 tot 14u00 had ik pauze.

In de namiddag gaan we verder met de Booksale maar dan voor de docenten. We gaan tot 16u30 door.

Om 16u30 begonnen we op te ruimen. alles op zijn plaats terug zetten en het lokaal op te ruimen.

Om 17u00 was mijn stage dag gedaan.


Ayo!


binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin