10de stage dag

23-05-2023
  • Bon Bini tur hende

Dinsdag 23-05-2023 mijn dag begon om 8u30. Vandaag hebben een een interview met Mevrouw Felecita. zei gaat ons meer vertellen over de UA. Ik ben heel benieuwd. Om 9u00 hebben we met haar afgesproken.

We hebben eerst de interview gedaan met mevrouw Felecita ( zie foto boven naast mij links ). Het interview was in het Papiamento... heel spijtig dus ik heb niet veel verstaan. Daarna hebben we haar nog een rondleiding gegeven. ze kende heel veel mensen van hier, dat was zo schattig.

Daarna hebben we nog even besproken, wie we nog moeten interviewen, maar dat zal dan zonder mij zijn.

in de voormiddag ben ik verder gegaan met de nakijken van de literatuurlijst.

om 13u00 tot 14u00 heb ik pauze.


Na de pauze ben ik verder gegaan met de literatuurlijst na te kijken. Die heb ik da ook afgewerkt.


om 17u00 heb ik gedaan met stage.

Ayo.


binnenlandse en buitenlandse stage  2022-2023
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin